Întrebări despre produse
Doresc sa achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site.
Întrebări despre comenzi
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Magline.demo.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, te rugam sa introduci datele solicitate la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, vei avea optiunea sa introduci informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Se poate face comandă prin SEAP?
Da, putem onora comenzi in sistemele de achiziții publice. Te rugăm să ne contactezi pe achizitii@magline.ro pentru a discuta detaliile comenzii.
Întrebări despre livrare
Vreau sa plasez o comanda, in cat timp o voi primi?
Toate produsele pleaca din depozitul nostru fizic din Romania, avand ca termen de livrare 1-2 zile lucratoare, iar mai multe detalii concrete se gasesc la sectiumea Metode de Livrare.
Întrebări despre plăți
Vreau sa plasez o comanda, pot plăti online cu cardul ?
Da, magline.ro oferă posibilitatea plății online cu cardul, având certificat SSL si se realizează printr-un portal de plăti securizate procesat de Netopia Payments.
Ce carduri de cumparaturi pot fi folosite pentru plata online?
Pentru comenzile de minim 100 lei se poate achita online in 6 rate fără dobândă, cu următoarele carduri de cumpărături : BT STAR Banca Transilvania, Bonus Card Garanti Bank, Credit Europe Bank, CardAvantaj
Pot plăti in rate?
Da, se poate obține finanțare online, prin credit rapid (10 minute) in 4 rate fără dobândă prin programul TBI Money de la TBI Bank. Este necesara achitarea primei rate la achiziție pentru activarea finanțării, pentru comenzile mai mari de 100 lei. Mai multe detalii AICI
Se poate sa comand acum, dar sa plătesc mai târziu?
Da, există posibilitatea plații prin PayPo, un program de finanțare rapidă, ce permite amânarea plății 30 de zile fără costuri suplimentare. Mai multe detalii AICI
Dacă am plătit prin finanțare / card de cumpărături, pot face retur?
Desigur, returul este posibil indiferent de metoda de plată aleasă. In cazul plății prin cardul de cumpărături , se restituie valoarea încasată pe cardul plătitor, iar in cazul creditelor, se anulează creditul.
Doresc sa ridic din locker, pot plăti acolo?
Da, se poate efectua plata atât cash cât si cu cardul la locker, in momentul ridicării.
Întrebări despre retur
In cat timp de la primire pot returna un produs?
Ai termen 30 de zile pentru a returna un produs, începând cu data primirii.
Am comandat pe firmă, pot face retur?
Da! Chiar daca legislatia nu prevede obligativitatea acceptării retururilor comenzilor pe Persoana Juridică, magline.ro acceptă returul oricarui partener, fie el persoana fizică sau juridică, in 30 de zile de la receptie.
Vreau sa returnez un produs, ce trebuie sa fac?
Cea mai rapida modalitate pentru a înregistra un retur este prin accesarea sectiunii de retur de pe site, din istoricul comenzilor, cu instructiuni video de mai jos. O alta modalitate este de a ne contacta pe email la office@magline.ro, WhatsApp: 0770337641 , sau la prin CallCenter la numarul 0371239319 , mentionandu-ne intentia de retur, precum si numarul comenzii.
Daca vreau sa fac retur trebuie sa platesc transportul?
Toate schimburile de produs sau retururile sunt GRATUITE pe magline.ro, prin urmare noi oferim transportul gratuit pentru aceste operatiuni.
Cum pregatesc produsele pentru retur?
Produsul/produsele alese pentru retur trebuie împachetate cu grija pentru a fi preluate de curier, folosind un strat de protecție, o punga sigilata cu banda adeziva sau cutie de carton unde este cazul. Recomandam sa fie împachetezi in același mod, chiar si același ambalaj ca la primire.
NU UITA! Daca ai optat pentru restituireea banilor, nu uita sa atasez in coletul retur un cont IBAN de la banca in care sa se faca restituirea banilor.
Am inregistrat cerere de retur, ce se intampla mai departe?
La procesarea cererii de retur se va crea o comanda de Pick-Up (ridicare a coletului) catre compania de curierat, in urma careia vei primi un SMS cu intentia de ridicare de la curierul alocat, iar tu trebuie sa pregatesti produsele pentru preluare.
Cand vine curierul sa ridice coletul?
Termenul este de maxm 2 zile lucratoare de la inregistrarea ridicarii (data SMMS-ului primit), insa se poate ridica si in aceeasi zi, daca curierul de pe zona respectiva a primit notificarea , fiind pe zona. Recomandam pregatirea coletului de inndata ce s-a specificat intentia de returnare.
Am predat returul, când primesc banii înapoi?
Odată ce returul a fost ridicat de curier, va ajunge la noi in 1-2 zile lucrătoare. Returul este procesat in maxim 24h lucrătoare de la recepție. Deși legislația ne oferă 14 zile pentru rambursarea banilor, noi alegem sa facem plăți mai rapid, in fiecare zi de JOI ale săptămânii, după recepția returului.
Vreau banii înapoi dar nu am cont IBAN, ce fac?
Întrucât trimiterea banilor in plic este ilegala din motive fiscale, plățile comenzilor online trebuie restituite intr-un cont bancar, pentru monitorizarea tranzacțiilor de autoritățile fiscale. In cazul in care NU deții un cont bancar (IBAN), poti sa ne transmiți contul unei persoane suficient de apropiate si de încredere, sau, poți opta pentru credit in magazin, pentru cumpărături ulterioare.
Ce este un IBAN?
IBAN este un Numar international de cont bancar, si reprezintă un șir de 34 de litere si cifre, si este asociat contului bancar. IBAN-ul NU reprezinta datele cardului, ci a contului bancar. Contul bancar poate avea sau nu card bancar, insa un card bancar nu poate exista fara IBAN.
De unde aflu contul IBAN?
Aceste date au fost primite de la banca la deschiderea contului, printr-un extras de cont, însă poate fi aflat si din aplicațiile de Mobile Banking, sau comunicând cu Banca de apartenenta
Daca ofer IBAN-ul risc sa im fie furati bani din cont?
NU! IBAN-ul este o adresa de destinație a banilor deținătorului contului. Nimeni nu poate sustrage bani știind IBAN-ul. Cazurile de fraude bancare au fost făcute prin intermediul datelor de pe card, oferite pentru recepția banilor „pe card„. In acest sens, te informăm ca un card bancar este un instrument de PLATI, nu de a primi bani. NU se pot primi bani oferind datele cardului. Mai multe la secțiunea despre Plăți.
Întrebări despre site
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Administrarea contului de client
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu iți amintești parola contului, te rugam sa folsești opțiunea Recuperează parolă uitată, disponibilă in pagina Acces cont.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, te rugăm să te autentifici in cont si saa accesezi apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este recomandat sa iți creezi un cont de utilizator, insă poți finaliza si ca oaspete. Contul poate fi creat si dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care dorești sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, emailul office@magline.ro , sunând in CallCenter 0371239319 sau scriindu-ne pe WhatsApp la 0770337641. Odată ce comanda a fost preluată de curier, nu mai poate fi modificată.
Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Poți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi..
Întrebări generale
Doresc sa obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, emailul office@magline.ro , sunând in CallCenter 0371239319 sau scriindu-ne pe WhatsApp la 0770337641.