Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Magline.ro beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in MAXIM 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.  

Produse cu certificat de garantie emis de producator/distribuitor

Pentru o parte dintre produsele vandute de Magline.ro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ati pierdut certificatul de garantie, Factura fiscala inlocuieste certificatul de garantie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Magline.ro va trimite un curier gratis pentru a ridica produsul.

In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.

Conform OUG  140/2021orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

Garanția este de doua tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate) si/sau b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator(cf OUG140/2021. "orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale "), fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă. 
Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform OUG140/2021.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si jumatate din garantia oferita pentru produsele de folosinta medie si mica. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii. 

Perioada de garantie tehnica este:
- Casti Bluetooth, dock-uri, baterii, incarcatoare si/sau alte accesorii si dispozitive functionale (12 luni);
- Accesorii de protectie: huse, capace (3 luni);
- Foliile de protectie/sticla nu beneficiaza de garantie.

Pentru persoanele juridice, garantia tehnica este jumatate din perioada mentionata mai sus.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

 

Garantie ceasuri

Pentru a beneficia de garantie ceasurile trebuiesc insotite de factura fiscala (are rol si de certificat de garantie). In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.

Termenul de garantie tehnica pentru Ceasul achizitionat de la KRASSCOM TRADING SRL. este de 1 (unu) an de la data cumpararii. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala. Termenul de garantie pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul emiterii facturii fiscale.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente.

In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.

Cumparatorul are obligatia de a pastra factura fiscala (care are si rol de certificat de garantie). In cazul aparitiei unei defectiuni, conform OUG140/2021., certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.

Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor quartz si autoquartz (chinetic) este de +/- 20 secunde pe luna. 

Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor mecanice manuale sau automatice sunt de la +/- 10 secunde pe zi pana la +/- 30 secunde pe zi.

Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana.

In care in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul nu  afecteaza mecanismul ceasului, Bunul primeste respingere de garantie.

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;

b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex.  aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);

d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;

e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;

f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

h. la ceasurile din categoria I, II si III de rezistenta la apa (conform tabelului de mai jos) se constata prezenta apei in interior;

i. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

a. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);

b. durata de viata a bateriei;

c. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;

d. certificatul de garantie sau factura fiscala sau o modalitate de a doved achizitia(numar comanda, nume client, nnumar telefon din commanda etc) nu sunt prezente cand se solicita service.


Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

a. Reclamatia nu eeste insotita de o comanda identificabila
b. Bunul a survenit socuri sau inteerventii mecanice
c. Bunul primeste respingere de garantie.

Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:

a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.

 

Produse resigilate

- Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie emis de Magline.ro.
- Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.
- Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return.