Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
KRASSCOM TRADING S.R.L va înapoia contravaloarea produselor în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. 

MAGLINE.RO ofera atat returul cat si schimbul  de produse GRATUIT,  fara costuri de transport sau procesare.
Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecţie, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur.

Foliile de sticla trebuie aplicate de catre un service GSM autorizat ce poate garanta aplicarea acestora prin document scris de catre unitatea respectiva.

Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in MAXIM 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat.
IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.
EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
Consumatorul informează KRASSCOM TRADING S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea formularului de retur prezent in contul tuturor clientilor de pe magline.ro (Vezi Video) Consumatorul are la dispoziţie 30 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunţă retragerea din contract.


  1. Obligaţiile care revin KRASSCOM TRADING S.R.L.
    Va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile calendaristice de la data informării de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, cu mențiunea că se poate amâna rambursarea până când se primește coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face doar prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator).

  1. Obligaţiile care revin consumatorului
    Produsele sunt înmânate catre KRASSCOM TRADING S.R.L. de catre o persoana autorizata (curier desemnat), fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 30 zile calendaristice de la receptionarea produsului.

Krasscom Trading  SRL isi asuma costurile de transport pentru  retur, daca preluareea acestuia se face prin firma de curierat aleasa de vanzator. Pentru utilizarea altei companii de curierat, consumatorul este direct responsabil de achitarea costurilor de transport. 

Consumatorul este responsabil în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.

 

ATENTIE. Nu ridicam colete trimise retur prin PostaRomana, care au taxa de transport ramburs sau orice alta taxa solicitata la preluarea de la curier.
Menţiune
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în exact aceeași stare în care au fost primite şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

 

Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca, produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru  intelegere.

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit/desenat pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate de 36 de luni, pictograma este M36 si asa mai departe.

Daca te gandesti sa returnezi produsul, nu il folosi! Nu poti utiliza produsele pe care le-ai primit inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite examinarea produsul asa cum ai face-o intr-un magazin, nu pentru a va oferi 30 zile de utilizare gratuita.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute (cosmetice/ sanitare / perisabile)
  • Produse care au fost testate/ utilizate  (cosmetice / sanitare / perisabile, produse a caror testare presupune incalcarea normelor de siguranta igienico-sanitare - casti / masti / produse curatare auriculara/ produse indepartare acnee etc)
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (in cazul de fata, factura)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
  • Produse digitale pe  baza dee licenta
  • Produse digitale tip carduri cadou sau vouchere de cumparaturi 
  • Produse incomplete

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Magline ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).

Procedura de returnare a produselor:


In cazul in care doresti sa returnezi sau sa schimbi un produs cumparat de la KRASSCOM TRADING S.R.L, te rugam sa realizezi o solicitare de retur din contul de client, sau sa ne contactezi telefonic in timpul programului de lucru. In cazul in care optati pentru alte canale de comunicare pentru a ne transmite intentia de retur, se ia in considerare ca fiind prima zi de informare data in caree vanzatorul a raspuns respectivului mesaj , din cauza intarzierilor in accesarea mesajului ce NU tin de vanzator- sectiune spam (EMAIL -  FACEBOOK - INSTAGRAM )

Solicitarea de returnare a unuia sau a mai multor produse se poate face prin accesarea meniului de retur din contul de  client (vezi video mai sus)

Pregatirea coletului pentru returnare:

Te rugam sa impachetezi produsele cum le-ai primit, in ambalajul lor original nedeteriorat, avand grija ca produsul sa fie impachetat intr-o cutie/punga, astfel incat in timpul transportului retur ambalajul si produsul sa nu se deterioreze. In interiorul coletului te rugam sa ne atasezi o copie a facturii de achizitie sau o mentiune a numarului de comanda ce se returneaza pentru a putea sti cui vom procesa returul. In cazul in care doresti sa triniti comanda prin curierat propriu, te rugam sa o expediezi la adresa punctului de lucru notata pe factura, Strada Malului nr 8, Sibiu.

Daca optezi pentru restituirea banilor, este necesara furnizarea unui cont bancar in format IBAN(24 caractere) in cerere sau notata pe copia facturii din colet. Daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu alt produs, acesta trebuie sa fie de minim aceeasi valoare, iar codul sau trebuie mentionat in cerere / copia facturii din colet)

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).