Se incarca...

Transport gratuit in toata tara pentru comenzile mai mari de 99 ron prin curier rapid. Afla mai multe aici

Informatii si suport

Daca nu gasesti mai jos raspunsul la intrebarile tale, poti oricand sa ne suni. Echipa noastra de operatori este pregatita sa iti ofere suport  de Luni pana Vineri intre orele 10:00 si 14:00.

M*: 0770337641

Program: Luni – Vineri: 10-14:00

 Intrebari pe care le ai inainte de a comanda

Am primit un card cadou intr-o campanie si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. De ce?

Cel mai adesea, nu poti aplica pe o comanda cardul cadou castigat intr-o campanie pentru ca produsul pe care vrei sa il cumperi nu face parte din categoriile participante la campanie. Asadar, verifica daca produsul ales de tine face sau nu parte din categoriile participante la campanie.

 

Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cardul cadou pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numarul 0770337641.

 

De ce nu reusesc sa platesc comanda online, cu cardul?
Verifica inca o data ca ai introdus corect datele cardului tau. Introducerea gresita a datelor cardului este cel mai frecvent motiv pentru care plata cu cardul nu functioneaza. Daca ai introdus corect datele cardului tau si nu reusesti sa platesti, te rugam sa ne suni la numarul 0770337641.

 

Pot sa platesc o comanda cu bonuri cadou?
Nu putem accepta bonuri cadou pentru plata comenzilor.

 

Ce inseamna produs resigilat?
Produsele resigilate sunt produse care au fost expuse la raft in showroom-uri sau au fost testate de catre clienti. Sunt produse perfect functionale, care, inainte de a fi puse la vanzare, au fost testate de tehnicieni. Starea fiecarui produs resigilat este descrisa in pagina produsului. Produsele resigilate beneficiaza de garantie.

 Intrebari despre comanda

 Am inregistrat o comanda si vreau sa o platesc online. Cum procedez?Daca dupa ce ai inregistrat comanda te-ai razgandit in privinta modului de plata si vrei sa o platesti cu cardul online te rugam sa ne suni la numarul 0770337641 si iti vom trimite un link pentru efectuarea platii online.

 

Am inregistrat o comanda si m-am razgandit, vreau alt produs. Cum procedez?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si nu il mai vrei, te rugam sa ne suni la numarul 0770337641.

 Am cerut anularea comenzii cu cateva minute in urma. De ce nu imi apare in istoricul de comenzi ca e anulata?
De obicei, daca comanda ta a fost deja facturata, chiar daca ai anulat-o, poate dura cateva ore pana cand statusul acesteia se actualizeaza in istoricul de comenzi. Te rugam sa verifici iar statusul comenzii tale in cateva ore.

 Intrebari despre livrare

 

Cand se livreaza comanda mea?
Pentru produsele vandute de Magline.ro, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica.

 

De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client Magline.ro, sectiunea istoricul comenzilor.

Intrebari post-cumparare

Nu sunt multumit de produsul pe care l-am primit. Cum pot sa il returnez?

Daca produsul este vandut de Magline.ro sau face parte din categoria Fashion, il poti returna in termen de 14 de zile de la data livrarii.
O parte dintre produsele vandute de Magline.ro pot fi returnate si in showroom-urile noastre.

 Cum procedez daca am primit produsul deteriorat?

Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii:
1.    fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat
2.    trimite-ne o sesizare pe office@magline.ro