Se incarca...

Politica de retur

Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
KRASSCOM TRADING S.R.L va înapoia contravaloarea produselor în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecţie, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur.

Foliile de sticla trebuie aplicate de catre un service GSM autorizat ce poate garanta aplicarea acestora prin document scris de catre unitatea respectiva.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat.
IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.
EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
Consumatorul informează KRASSCOM TRADING S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaraţie neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunţă retragerea din contract.

1. Obligaţiile care revin KRASSCOM TRADING S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile calendaristice de la data informării de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, cu mențiunea că se poate amâna rambursarea până când se primește coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face doar prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator).

2. Obligaţiile care revin consumatorului
Produsele sunt înmânate KRASSCOM TRADING S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.
Menţiune
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în exact aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.


Procedura de returnare a produselor:
In cazul in care doriti sa returnati un produs cumparat de la KRASSCOM TRADING S.R.L, va rugam sa solicitati informatii la 0770337641 , iar consultantii nostri va vor oferi suport in procedura de returnare a produsului.

Vă punem la dispoziție și formularul de retragere/retur:
(Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu)



De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).